Monday 27 May 2013

Happy Anniversary Friendship 1 year :)

Assalammualaikum ....
Bismillahirrahmanirrahimmm ... 
Alhamdulillah hari nie (27 mei) genap setahun aku belajar dekat IIC dan setahun jugak aku kenal dengan kawan kawan dekat sini . bestt gila :p hikhik . tak sangka dah setahun aku kenal mereka . happy sangat sebab dapat kawan yang baik , penyayang , caring . tiba tiba rasa beruntung sangat . terima kasih kawan kawan :) sooo ... sempena ulangtahun kami yang pertama , makanya .... hihi ... kami pun sambut dekat  MCD sri Gombak . wahhh ... untung lha dapat makan Mcd kan . hikhik . alaaa , bukan selalu kan . bahagianya bila keluar dengan orang orang yang tersayang selain dari family and ehem ehem ... hoho :p 
sempena hari ulangtahun kita niehh , aku yang senget nie nak ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi kawan dengan aku . walaupun aku tak seberapa . hahaha xD 
apa apa pun niehh gambar kami time celebrate anniversary hari nie . 

gambar kami semua ;)

kek sempena hari ulangtahun kami . wahhh , sedap tauu ! nakkk ? ;)

with my bestie Nur Farah Nadhira bt Ishak . comel kan ? hehe . LOVE her so much :*

# saya harap persahabatan ini akan kekal untuk selamanya walaupun saya tahu suatu hari nanti kita mungkin akan berpisah jua . tiada sapa yang dapat memisahkan kita kecuali maut :) I LOVE ALL OF YOU :*

“A friend is one that knows you as you are, understands where you have been, accepts what you have become, and still, gently allows you to grow.” 
― William Shakespeare

sekian , terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

 
This Template Design By Whiteixora Sugarplum. All Right Reserved. Doodles by Syafiq Naser Background by Zania Design